Monday, August 3, 2009

Ini tulisan pertama.harap2 aku setia pada blog aku kali ini.memang aku pernah ada cuba ada tulisan begini sebelum nya tapi banyak kemalangan yang berlaku tiba-tiba.password hilang la...lupa address la...kadang-kadang aku terpaksa tanya kawan ku pula apa address blog aku.Ini boleh mendatangkan tekanan pada kawan2 kan?hahahaha..dan masalah lain nya pula,aku terasa aku takut untuk ada tulisan yang terbuka begini...informasinya takut terlalu emosi dan luar dari rasional.Semoga kali ini aku belajar displin dan setia untuk berkongsi disini.Dan memandang persepsi hidup dengan cara yang lebih positif.Mungkin boleh bercakap tentang ide,tentang artwork aku yang tak kunjung tiba...tentang yang menentang juga kan?Tapi yang pasti, tentang anak ku sarah pasti akan terselit dimana-mana. ;P

No comments:

Post a Comment